Chang Mai

28 juli 2017 - Chiang Mai, Thailand

Het vriendelijke Bangkok. We zijn hier 4 nachten. Logeren in het Park Hotel. Dit hotel ligt even buiten het drukke centrum. Vervoer naar centrum en terug is geen probleem. 100 bath. Per keer ongeveer 2.50 euro. Morgenavond om 18.00 vertrekjen we weer met de nachtttrein. Er is genoeg te ervaren in en rond Chang Mai. Natuur tempels een hele hoop marktjes. Je komt ogen tekort. Hoogtepunt Olifantenresort en de Tocht er naar toe. Ook 1 dag zelf een cultuur uitstapje georganiseerd. Naar een afgelegen bergdorp met authentieke bewoners. Winterpaleis vd koning. Tempel met uitzicht over Bangkok. Het was helaas wat heiig. Weer is overigens bijzonder goed te noemen. Merken weinig aan vh regenseizoen. Morgen fietsen met deel vd groep

1. P.broos:
    29 juli 2017
    Top vakantie. Alles tot op heden gevolgd en begint de laatste fase ook bij ons.
    Het gesproken item op de IPhone was goed te volgen over afspraken en tips.
    Over de stand van zaken bij ons pillen en maaltijden werken tot nu toe goed en komt een nieuwe huishoudelijke hulp en ook een vervangster voor Renske.
    De belangstelling van D en L over het doorgaan van de verjaardag zegt Ma ze moeten hun tijd maar af wachten en zo denk over de rest van de familie maar hier horen we niets van en zijn de meeste ook vakantie. Dus genieten jullie nog maar even want deze tijd komt nooit meer terug. De beelden zijn indrukwekkend en Wathhup werkt goed en heb ik al foto´s van jullie eetsessie uitgeprint. We gaan nu boodschappen doen. T en P