River Kwai - Birma spoorlijn

21 juli 2017 - Kanchanaburi, Thailand

Vandaag vroeg opgestaan. Koffers gepakt en met de bus naar bestemming Kanchanaburi. Onderweg bezoeken we het JEATH museum en de Birmaspoorlijn. Bij terugkomst in het hotel een frisse duik in het zwembad. Een thaise massage en zonder pijn in de benen kan ik vandaag goed genieten. Gestart met een boek lezen.Dit is ongeveer een jaar geleden dat dit me ook lukte. Morgen vroeg op voor een bezoek aan een nationaal park met oa watervallen. Vanavond 1 regenbui gehad. Verder goed te doen 30 graden bewolkt met een windje erbij.

1. P.broos:
    21 juli 2017
    Tot op heden heb ik jullie kunnen volgen via het route boek en de toegestuurde Watshapp. Het is de moeite waard en het zal altijd iets bijzonders blijven.<.
    Op enkele momenten loopt alles nog niet naar wens maar dat mag op dit moment geen naam hebben. Geniet nog maar van wat nog op het programma staat en sla de indrukken maar op want deze zullen nog lang blijven hangen. Ralph bedankt voor de foto van mij en de opmerking van ouwe snoeper. Pa
  2. Fam. Witvoet op reis:
    23 juli 2017
    Ik heb nu pas je reactie kunnen lezen. We hebben weer wifi. Ik ben heel relaxed en het gaat heel goed met drieen en de groep. Voortreffelijke reisleider. We zijn met 24 personen in totaal en we hebben alle ruimte om te zitten in de bus. Je mag gerust appen hoor als je een advies wil alleen kan ik niet meteen reageren. Vanaf jou tijd 15.00 uur is het bij mij 20.00 en hebben we alle ijd om te reageren.