Sukothai ontdekken

24 juli 2017 - Sukhothai, Thailand

Vanochtend rustig opgestaan en gegeten. Er is zowel toast met jam, gebakken ei cornflakes of roetei wat ze ter plekke voor je maken. Ook allerlei chinese gerechten. Daarna werden met de bus gebracht naar de oude ruines van Budha. De eerste tempels vanuit het hindoeisme wat later boedishme is geworden. Leuke fietstocht. Het was zeer warm maar op de fiets en in schaduw goed te doen . Je moet wel continu water drinken. Alleen uit flesjes die je koopt van ongwveer 0.25 ct. Als groep hebben we ook een school bezocht. Kinderen hadden pauze dus er werd gevoetbalt met de lokale kinderen. Ralph als grootste vd groep was een attractie. Kinderen wilde met hem op de foto. We zijn geweest bij de kleuters muziekles engelse les. Linderen vonden het geweldig. Later gelunched. Elk gezin voor zich. Tetug naar hotel. Op bed gelegen gelezen en gerust. Om 17.00 massage wat heel fijn was voor mijn lijf en met name mijn rechterbeen. Vanavond met gehele groep geeten. Kinderen apart 12 stuks en ouders met chauffeur en reisleider. Om 22.00 lekker op bed gaan liggen. Deze blog bijwerken en lezen. Morgen vertrekken we om 11.00 met de bus en tasn 1 1/2 uur rijden naar het treinstation. Vervolgens vertrekken we met de trein naar Chang Mai. Welterusten voor straks. Groeten Marianne

1. Bertus:
    28 juli 2017
    Hi misschien ben je alweer verder, maar hier staat het wel ongeveer: https://www.lonelyplanet.com/thailand/chiang-mai-province/chiang-mai
    Inderdaad de tempels in het oude centrum, de avondmarkt en de Doi Suthep, maar er is daar heel veel te zien, beste groet
  2. Fam. Witvoet op reis:
    28 juli 2017
    Hoi Egbert bedankt voor je tips. Het lukt allemaal goed. Hoogtepunt was een olifant vriendelijk resort bezoek in Chang Mai.