van Kanachaburi naar Sukhothai

23 juli 2017 - Sukhothai, Thailand

Vandaag 400 km gereisd met de bus. Een paar keer aangelegd om de benen te strekken. Leuke overdekte markt bezocht. Reisleider had diverse snacks gekocht en later uitgedeeld in de bus. Het smaakte allemaal even lekker maar zelf zou je het durven kopen omdat je niet weet hoe het smaakt. Op facebook zal ik wat fotos plaatsen. Alle etenswaren waren keurig gerangschikt. We zijn nog een kerr gestopt om een tempel complex te bezoeken. De boedh's waren net weer anders dan in Bangkok. De toiletten zijn allemaal keurig schoon. Soms zijn er nog toiletten net als vroeger in frankrijk. Soms moet je door spoelen met een bakje water. Langs de weg vele rijstvelsen gezien. De natuur wordt steeds mooier en groener. We zijn aangekomen op een resort waar een restaurant in het water staat. Onze hotelkamer is ook een huisje op het water. Conditie van alle drie prima. Morgen kunnen we ontbijten tussen 06.00 en 10.00. 10.30 vertrek met de bus.

1. P.broos:
    23 juli 2017
    Indrukwekkend wat een reis. Heb alle reactie van de vorige deelnemers gelezen.
    Niets te melden hoewel sommige dingen gaan moeizaam vooral Valkenhof.
    kan allemaal geregeld worden na jullie vakantie.
    Op maandag de zorghoeve gaat morgen in.